Thursday, April 9, 2009

Hopprep

Skärtorsdag.
Jag livebloggar från Jullan och Adams nystädade lägenhet.
Vi har ätit vivicas tårtbitar. Det var maffigt.
Ska aldrig mer äta tårta, som jag brukar säga.

Julia och Adam har två råttor.
De heter marijuana och Gwen stefani tror jag.
Nåt sånt var det iallafall. Kan ha varit liknande.
Men eftersom Julia avgudar både knark och hollaback girl så.

Vi har hoppat hopprep. Det var meterosexuellt gjort av mig.
Jag var flink.

Att vara ensam i Oslo är bättre än vad jag trodde.
Man kan göra flertal saker som man inte kan när Patrikjäveln är hemma.
Mer om det i nästa inlägg.

God påske!

2 comments:

theresia said...

tack för samtalet inatt. din inspelning på telefonen gjorde min morgon lite mer betydelsefull.

K said...

God Påske Hannes! Ska tänka på dig när jag festar på något av mina påskägg.