Wednesday, April 15, 2009

Dagens Axelminne - Førord

Detta ær en ny serie i bloggen lite anonymt tillægnad Axels flickvæn Sara.
Eftersom folk (se omrøstningen) vill høra mer om minnen så ska jag ge folk vad de vill ha.
Denna kommer dyka upp titt som tætt och jag tænker ta upp saker som Axel gjort.
Både bra (aldrig alltså) och dåliga minnen kommer det bli.
Sækerligen kommer jag också erkænna min naiva dumhet som liten men så får det bli.

Tycker att du borde veta lite mer ingående vem Axel ær och vad han har åstadkommit.
Hoppas ni inte gør slut på grund av mig bara.
Jag satsar på korta inlægg så att det inte blir før ambitiøst men ibland kommer det sækert spåra ur, som vanligt.

Førsta inlægget kommer senare idag.

*Axel har aldrig varit så skitnødig av nervositet*

3 comments:

Kerstin said...

Känner mig lite bitter över att du inte tillägnar mig något dylikt, samtidigt som jag är lättad över detsamma. Men Love får tydligen sin dos indirekt via dina Axelminnen. "Okrönte konung"... Jag har aldrig varit stoltare.

Hannes Asplund said...

Har en del om Love också men du kænner ju honom redan.
Plus att han inte var lika vidrig som Axel kunde vara.

Kerstin said...

...fast jag tror att jag inte riktigt får lillebrorversionen alla gånger.