Wednesday, April 8, 2009

Brors recension

Kortfattat:
Min bror skrev recension av nykvarnsfestivalen.
Jag retade honom før en formulering i den recensionen.
Han upptæckte att min klass hade anvænt samma formulering i en gymnasiakatalog.
Han blev oerhørt nøjd och glad øver att få skriva om mig i sin blogg igen.

Det fanns dock fler godsaker i Axels recension som jag helt hade glømt bort...
De ær næstan ænnu tøntigare. Så nu ska jag sluta retas øver "stenhårt" men børja retas øver alla ord i fetstil istællet

Utdrag ur hans recension:
"Avslutande Nine gör ingen besviken och när sångaren Johan Lindkvist och de andra i bandet headbangar igång med ”Inferno” är det svårt att värja sig. Bandets energi smittar av sig på publiken och det blir bra tryck framme vid kravallstaketen. När spelningen går mot sitt slut ackompanjeras bandet dessutom av läckert fyrverkeri över Stångån."

Axel - Den nya Fredrik Strage

2 comments:

The Artist Formerly Known as King Kolo said...

Tack! Vilken snäll jämförelse. Tycker Strage skriver grymt bra.

Hannes Asplund said...

Ja. Strage skriver bra.