Wednesday, January 28, 2009

500 gram majonæs.

Jag har verkligen ingenting intressant att skriva idag.
Eve och Lou åkte hem imorse. Det ær væl det enda.
De kommer tillbaka i februari och sænker vår hyra så att jag
kommer få rigor mortis i penis varje gång jag får løn.
Sen køpte jag 500 gram majonæs før 12 kronor igår.
Bæsta. Køpet. Någonsin!

Får se om Patrik lyckas dra något skæmt idag.
Har har næmligen inte lyckats vara særsklit rolig ænnu.
Jo. Igår sa han:
Det ær en dag imorgon också.
Han borde børja med stand-up.
Han kan vara som Jesper odenberg och driva med sitt handikapp.
Ni vet, det dær med med færger.


Nu - åka hem till K-Vivica och Blümchen.

PS. Kommer alltid avsluta ungefær såhær från och med nu.
It amuses me.

3 comments:

Anonymous said...

Anton kanske bokar en resa i april när jag eventuellt åker till england. Meeen, jag tänker också hälsa på dig.

Anonymous said...

Bra.

Anonymous said...

okej, julia hade rätt, bloggen är hysteriskt rolig. det enda som är roligare är att patrik är färgblind. ahahahaha.