Tuesday, January 13, 2009

Mr. Dr

Grattis BrorLove som fyller 35 eller 40 eller nåt sånt idag.
Du får paket när jag skickar det nån gång i framtiden.

Flera pizzerier här i Oslo heter Mr eller Dr. Pizza.
Jag blir så sjukt sugen varje gång.
Fatta att de pizzeriorna vet vad det är att göra en pizza.
Dr Pizza har fen en doktorand i att göra pizza, hur jävla goda kan den inte vara då?
och Mr Pizza är liksom MISTER PIZZA.
Jag måste gå in där någon gång. Synd bara att det kostar 3000 kronor (extrapris).

Idag har jag jobbat igen och kommer få jobba där hela veckan.
Känns sjukt gött. Hoppas jag kan få jobba där mer efter denna vecka.
Vad hände idag då? Jag byggde med lego.
Eller jag skapade i lego. Many pieces of art motherfucker!
Synd bara att barnen hellre ville ta sönder mina konstverk än att leka med dem.
Sedan ritade jag en brasa, sen åkte jag hem.

Hemma varslas det ännu mera läser jag.
Varsel låter gott tycker jag.
Lite som ärsel fast vackrare.

PS. Jag älskar verkligen att alla i norge hälsar med ett HÄJ! utan att larva sig.
Det är fan paradis för mig och mitt HÄJande.

3 comments:

Kerstin said...

Hur länge kommer du klara av att inte sticka ut med ditt HÄJ? Jag tippar att du inom en snar framtid kommer börja säga "Heeeej", med lite metrosexuell klang.

The Artist Formerly Known as King Kolo said...

Jag blir sårad när du inte svarar på SMS.

Anonymous said...

Om du inte tar på barnen den här veckan kanske du får stanna...