Thursday, January 8, 2009

Röntgen

Idag röntgade jag ryggen. Det gick fort.
Men det roliga var inte själva röntgandet utan när jag var tvungen att ha på mig någon
stor, svart och tung gummiplastsak över mitt "paket".
Det skulle skydda mot strålningen sa de.
Det kändes ganska roligt att sätta på sig en såndär.
Undefär som att stoppa in sina genitalier i en kaffemugg eller något liknande (har inte testat).
Jag var ju bara tvungen att daska omkring med den på mig fram och tillbaka
vid spegeln för att roa mig själv. Grabbhumorn är kvar iallafall.
Efteråt såg jag att den tydligen var tät eftersom att det
var condensation på insidan av den.
Dum i huvudet som jag är luktade jag för att se om det luktade äckligt.
Det gjorde det.

Kan jag sänka ribban lägre i bloggen?
Ska försöka iallafall.

2 comments:

Anonymous said...

haha du är dum i huvet ska döda dig.

Anonymous said...

Frågan är väl om du kunde sänka ribban i plastkoppen?