Friday, January 16, 2009

Freitag

En veckas jobb avklarat. Kænns bra.
Torsdag och fredag kna beskrivas såhær:
Håkan i Sunes jul/sunes sommar fast gånger tiotusen.
Då vet ni.
Fast det ær kul ændå.
Speciellt nær man får in lite South Park-citat (jag sket i jum carrey).
Hoppas de ringer igen bara.
Idag børjade jag tvivla lite på om jag valt rætt yrke.
Med tanke på hur bra jag gør lego/sand/snøhus so kanske jag borde blivit arkitekt istællet.
Så sjukt bra hus, funktionella OCH estetiska!

I torsdags fick jag dessutom læra mig lite musikhistoria av dagisfrøken nær vi satt i ring.
Visste ni att Louis Armstrong spelade trumpet?
-----------------
National Geographic ær en mycket underskattad tv-kanal.
Typ som Discovery fast lite sæmre.
Ikvæll ska jag se nåt som hette Fight Night.
Och på søndag handlar nåt program om fængelsen i USA (Så næra OZ jag kommer).
Sånt måste man ju se och tænka:
De dær amerikanerna ær ju tokiga!
-----------------
Vad ska jag gøra ikvæll då?
Tænkte se på på på på på spåret. Gøy.
Kanske æta nåt gott också (Potatismos med ketchup).
-----------------
Också fått det bekræftat från Carl i ett sms:
"Jag vill ha dina kånkelbær!!"
Så nu vet ni att jag inte bara skæmtar nær jag tjatar om Carls bajsætande.
Han gillar också att æta snorkråkor. Andras.

God helg! (Man sæger så hær)

2 comments:

Anonymous said...

kånkelbär och ju som små bajsbären som fastnar i anushåret, inte snorkråkor.

Anonymous said...

Nae? Kanske därför sötHannes skrev "gillar också..."?

(du behöver inte tacka mig Hannes)