Sunday, January 11, 2009

The last supper

Sista surfrundan nu.
Galet vemodigt.
Kommer sakna min datna.
Älskar honom mer än allt annat.
More than life itself till och med.
Jag har dock med mig en del nedladdade filmer och dylikt.
Ipred kan dra.

Avresa imorrn från busshållsplats bygdegatan klockan 07.00.
Det är just precis det som är det bästa med att resa.
Tidiga avresor. Och sen med tanke på min eviga tur så kommer bussen gå sönder eller bli försenad så jag missar swebussen till götet.
Hinner jag dock med swebussen kommer något vidrigt hända i götlakorv.
Men det får man räkna med.

Jag sätter mobielalarmet på 06.00 och ryser lite av välbehag i samma veva.
Tror ni jag är trött nu dessutom?
NÄJ! Jag skulle lika gärna kunna vara vaken hela natten känns det som.
Det vore iofs rätt värt. Lite quality time med datorn in i det sista.

Den tanken som rör sig frekvent i mitt huvud just nu är:
Vad fan har jag glömt att packa ner?
För någonting är det, det är jag bombsäker på.

Vi syns och hörs när ni kommer och hälsar på eller på någon festival i sommar.
Heta tips: Roskilde och Hultsfred.

2 comments:

Anonymous said...

GLASTONBURY DÅ?!

Anonymous said...

ANG!
Okej då. Den med.