Monday, January 12, 2009

HÄJ!

Jag har hittat ett sätt att få tillbaka svensk bokstäver.
Ganska mycket bröd ändåe.

Läste att det varslas i sverige.
Kom med nåt nytt. Who bloody cares?
Det är väl bara att söka nytt jobb för varseloffren.
Hur svårt kan det vara menar jag?
Ni kan väl vända burgare på donken om det kniper?

Nu är jag iallefalle tillbaka i Osol (Hassan-referens) och allt ser bra ut.
Fick jobba idag och ska jobba imorrn. Så det har börjat bra.
Har räknat ut att jag behöver jobba ungefär 7-8 gånger för att klara mig.
Det borde gå. Hoppas såklart att jag får jobba mer.

Imorse såg jag dessutom en intervjuv med Idol-markus.
Fy fan vad oskön han verkar. Sluta vara så jävla tacksam hela tiden.
Vem har du att tacka?
Det är väl mitt hat mot folk som gör dålig fjortismusik som spökar igen.

Nu ska jag hem och äta knäck. Det ska bli segt.
Käckt va?


PS. Nudlar är verkligen världens mest underskattade måltid.
Ikväll ska jag dock äta biffar med pulvermos. FÖR mycket ketchup.

No comments: