Monday, January 19, 2009

Back to wørk

Fast på ett annat stælle, men inom samma førening. Eller nåt.
Det var kul, æven om jag føredrar lite ældre barn.
Dessa småbarn ær dock mycket hærliga nær det inte skriker eller bajsar (70%).
Då kan de komma med en och annat punch line eller mørdarblick.
Men nog om det. Tystnadsplikt.

Åkte førbi Mr Pizza førut och kom att tænka på att sveriges pizzerior har så dåliga namn.
Den enda pizzerian som har ett namn med lite karaktær ær baguetten.
Men samtidigt ær det ett namn som makes no sense.
Varfør heter den baguetten om de serverar typ allt annat sen baguetter på ett litet hørn?
Konstigt det dær.
Jag vill ha pizzaJag vill ha pizzaJag vill ha pizzaJag vill ha pizzaJag vill ha pizza.

Jag har styrt upp ænnu mer kanaler i TV:n och det ær nice.
Nu kan jag se på Fullt hus och andra gamla goda sitcoms.
Bob saget kan vara værldens roligaste mænniska genom tiderna.
Americas funniest home videos ær också riktigt jævla bra.
Folk som får basebollar på tasken ær væl aldrig fel?

Ikvæll ska jag se handboll. Sverige-Spanien.
God help Klepto-V och han den oskøna om de tittar på något annat nær jag kommer hem.
GOD HELP THEM!

PS. Alla som inte svarar på mina SMS ær snåla as och jag hatar er.
(Førutom brorsan som har en till godo på mig eftersom jag ej svarade på hans en gång.)
Men ni andra - jag hatar er verkligen.

2 comments:

Anonymous said...

men älskar mig hoppas jag

Anonymous said...

Ey jag mailar ju mina svar! hatar du mig också =´(