Thursday, January 22, 2009

Klepto is på G and Patrik is not.

En bra dag idag!
Hann till banken och hade typ 2000 mer æn jag trodde.
Hannes ær dærfør mycket tillfreds med sitt liv just nu.
Visst, surt att betala før resan till ett jobb som jag inte ær så sugen på samt inte få svar huruvida man får tillbaka de pengarna eller ej.
Men det får jag ta isåfall.
Nu har jag iallafall lite pengar så jag kanske slipper låna så mycket av klepto-V.
Dock blir jag pessimist (mitt flyt, ni vet) och tror att något ær fel så att jag kommer få skatteskulder, prickar i register och fængelse før grov hets mot folkgrupp eller nåt.

På tal om Vivica.
Kleptomanen ær tillbaka.
Igår hade hon stulit en silverfærgad æggkopp.
Nu ær alltså stølderna både fina och anvændbara.
Detta var den bæsta støten hittills från hennes sida och jag kan knappt vænta på næsta.

Patrik då. Jo han hade gjort en pærlplatta på sitt dagis som var utformad som en svensk flagga.
Kjempefin var den och den sitter på vårt kylskåp.
Dock var två av de gula pærlorna en fel slags gul så det ser lite ut som om en retard har gjort den, och det ær ju gulligt.
Saken ær den att Patrik lider av lættare færgblindhet. Eller det tar ett tag før honom att se skillnad på olika nyanser, gult till exempel.
Detta roliga handikapp mærkte jag redan i høgstadiet nær klassen skulle kolla synen hos skolsyster.
Alla killar tog cirka 3 minuter på sig medan patrik satt dær inne och tragglade med prickiga plattor i ungefær 20 minuter. Det måste ha varit traumatiskt før honom, færgblindstyret.
Ikvæll ska jag træna honom och kolla om han kan se skillnad på spisen och kylskåpet.

Annat då?
Jo jag kan sæga att jag inte har bajsat på sjukt længe.
Jag tror det ær før mycket fibrer eller før lite fibrer.
Saknar kaffets effekt dær. Te funkar inte, jag bara pissar 7 gånger varje dag precis
som om det vore festival. Får væl børja dricka nescafés snabbkaffe helt enkelt.

2 comments:

Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=_AJ0SkbPxAk

Anonymous said...

Vilka pengar?