Tuesday, January 20, 2009

Gøtet

En sak har saknats i mitt liv i Oslo.
En del av min sjæl kanske till och med.
Den delen fick jag tillbaka idag nær jag køpte juice.
SÅ JÆVLA GOTTIGOTTI!
Snart kan jag alltså børja køpa vodka också och gøra skruvdrivare.

Funderar på att køpa pyttipanna också och steka ægg (sunny side up såklart) att ha på.
Tror dock jag væntar tyill helgen då jag ær snål av mig nu.
Nordea gillar att vara stængda på lørdagar så att man aldrig kan fixa sina bankærenden.
Alltid hatat den banken. Den ær fan sæmre æn østgøta enskilda bank.
Då fattar ni.

Idag kørde jag youtube-tema på dagis.
Det blev lite från det ena och det andra.
Mest kørde jag dock gøteborska. Vet inte varfør.
Dagens højdpunkt:
Hannes: Eru go ællærrr?
Barn: ....Nej
Hannes: Ok. Bra svar.

Ni ser, alla hatar gøteborg.
Æven småbarn i norge.

No comments: