Wednesday, January 14, 2009

Onsdag

Såg ännu en pizzeria med respektingivande namn nyss:
Pizzabaronen.
Sverige är sämst med sina Milano, Verona och allt vafan de heter.

Idag byggde jag en vulkan i sandlådan.
Det gick inte så bra som jag ville.
Sen körde jag lite varan-tv på barnen.
Jag fick in en: "Men så kan man ju väl inte heta"
och en "Där blir det bestämt näj".
Älskar att göra sånt.
Imorrn blir det Jim Carrey-tema.

Kleptomanen då?
Jo hon är fortfarande kleptoman men har gått ner sig lite tycker jag.
Hon köpte till exempel saker i måndags. KÖPTE!
Low blow. Fast jag tror hon kan rycka upp sig.
Ge henne en trång affär med småplock och saken är biff.

Nu ska jag gå och köpa (anders)LIMPA(r).

2 comments:

Anonymous said...

hahahaha. kan fortfarande inte glömma hannes pepptalk efter en regnig dag på bygget.
"men nu är det iaf över". festa med varanerna snart?

Enevroev said...

Tjena bibblan hur e lääägäääääät?